De voorbereidingen...

7 juli 2011

Nog een weekje te gaan en de kriebels beginnen te komen. Aan zoveel dingen te denken. De grote dingen (ticket, paspoort) maar ook de cadeautjes voor Randy en Linda en dingen als universele stekker en allerlei laders. Ik ga met veel technisch spul op reis. Mijn Canoncamera gaat uiteraard mee. Dan heb ik mijn nieuwe tablet die als e-reader functioneert, maar waarmee ik ook kan mailen en internetten door de wifi (spreek uit; wiefieeee) en die tevens digitale fotolijst is en video's af kan spelen. Daarbij neem ik mijn (niet meer zo nieuwe) smartphone mee waarmee ik ook kan internetten. En als laatste gaat de videocamera mee die ik van Henny en Tina mocht lenen (waarvoor mijn dank!). Video spreekt net iets meer dan foto's. Over een maandje zullen mijn videotalenten zichtbaar zijn. Of niet natuurlijk.

Volgende week vrijdag breng ik mijn zus naar het werk en kan zij mij op de trein zetten en met mijn auto naar huis. Dan tref ik Hans in Deventer en reizen we verder richting Schiphol waar we een overnachting hebben. Als het goed is, gaan we goed voorbereid en uitgerust op reis...