De voorbereidingen...

7 juli 2011

Nog een weekje te gaan en de kriebels beginnen te komen. Aan zoveel dingen te denken. De grote dingen (ticket, paspoort) maar ook de cadeautjes voor Randy en Linda en dingen als universele stekker en allerlei laders. Ik ga met veel technisch spul op reis. Mijn Canoncamera gaat uiteraard mee. Dan heb ik mijn nieuwe tablet die als e-reader functioneert, maar waarmee ik ook kan mailen en internetten door de wifi (spreek uit; wiefieeee) en die tevens digitale fotolijst is en video's af kan spelen. Daarbij neem ik mijn (niet meer zo nieuwe) smartphone mee waarmee ik ook kan internetten. En als laatste gaat de videocamera mee die ik van Henny en Tina mocht lenen (waarvoor mijn dank!). Video spreekt net iets meer dan foto's. Over een maandje zullen mijn videotalenten zichtbaar zijn. Of niet natuurlijk.

Volgende week vrijdag breng ik mijn zus naar het werk en kan zij mij op de trein zetten en met mijn auto naar huis. Dan tref ik Hans in Deventer en reizen we verder richting Schiphol waar we een overnachting hebben. Als het goed is, gaan we goed voorbereid en uitgerust op reis...

1. bert en Corrie:
    8 juli 2011
    WOW....Miranda! Wat zie je er goed uit!!!!!!
    Hartstikke goed van je om het zo vol te houden!
    Een heel fijne tè gekke vakantie gewenst! We zullen je volgen! Liefs, Corrie (en ook van Bert!)
  2. Marjon:
    9 juli 2011
    He Miranda, wat een leuke foto, je ziet er geweldig uit!
    Veel plezier in de Steets en ik ga je volgen,
    Hug, Marjon
  3. Tina:
    9 juli 2011
    Wat leuk!!! Ik ga je zeker volgen. :-)
  4. Heleen:
    14 juli 2011
    Hoi Miranda en Hans,
    Een hele goede vakantie en mooie reis gewenst!
    Groetjes Heleen (uit Zwolle)
  5. Franka en Walter:
    16 juli 2011
    Dag Miranda,
    vandaag is het dan eindelijk zover. Wij hopen dat je er een geweldige tijd beleven en zullen je op de voet volgen! Walter en Franka (Halle)