Weer in Montana

4 augustus 2011 - Livingston, Montana, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

een korte update. Ik ben dus zondag bij Randy aangekomen. Maandag boodschappen gedaan, waaronder even kleren shoppen bij Macy's. Ik kon het niet laten ; ) En nu zijn we op pad richting Mount Rushmore. Het is veel in de auto zitten, want het is wel een afstand. Bij Mount Rushmore zijn 4 presidenten in steen uitgehakt. Historisch monument dus. Omdat we veel in de auto zitten, beleef ik niet veel. De uitzichten blijven prachtig, zeker omdat we nu weer in de buurt van Yellowstone zijn. We zijn vandaag kort gestopt in een plaatsje om wat te drinken. We waren mooi op tijd voor de opbouw van het Testicle Festival. Een groot weiland is afgezet voor (waarschijnlijk) een soort rodeofestival. Allemaal standjes buiten en een groot gebouw wat op een saloon leek. Allemaal donkere zaaltjes met vage bikerfiguren. Een beetje als de Aaltense kermis, maar dan in Montana. Het rook er naar mannenzweet, oud bier en stierenkloten. Dat laatste is een grapje. Ik weet helemaal niet hoe stierenkloten ruiken. Maar op een testicle festival moet het er wel bij horen. Bij de toiletten hing een bordje dat je voor het gebruik er maar zeker van moest zijn dat je een betalende klant was. Dat gaf me wel een welkom gevoel. Tijd om weer verder te rijden dus.

Dat was het even voor nu. Als ik weer wat moois meemaak, horen jullie het.

Tot snel,

Miranda

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joke:
    4 augustus 2011
    Hallo Miranda
    Leuk om weer even iets van je te horen{lezen}.
    Ben wel benieuwd hoe de reactie van Randy was op je "nieuwe uiterlijk".
    Zo te lezen hebben jullie een heel eind te reizen,ik hoop dat jullie het gezellig hebben samen.
    Geniet van het uitzicht en rust maar even lekker uit in de auto
    Geniet nog en ik kijk weer uit naar je volgende belevenissen.

Dikke knuffel de tante en Theo { hij is weer thuis}
  2. bert en Corrie:
    5 augustus 2011
    Dag Miranda
    Je blijft kilometers maken en blijft genieten. Ik las ergens dat reuk een heel goed orgaan schijnt te zijn voor het ophalen van herinneringen.En vreemdelingen ruiken anders. Zo genoten wij op onze Afrikareis van de hernieuwde kennismaking met de Afrikaanse geuren (houtskool, lichaamsgeuren, bedompte lucht). Hoe ruikt Amerika? Toch zeker anders dan de Achterhoek (mannenzweet, verschaald bier, Normaal of Zwarte Crossgedoe)!!!!

Bert & Corrie